Make It Good Again logo

Make It Good Again

Lad os sammen ændre forbrugstankegangen!

Vær med til at ændre køb og smid-væk samfundet, ved at få repareret dine produkter!

Få de bedste tilbud på netop din reparation!

Opret en auktion og lad reparatørerne byde på hvad dit produkt kan laves for.

Få netop det tilbud, som DU ønsker!

Om du vil have det billigste pris eller højeste kvalitet, så er Make It Good Again stedet for dig.

Gratis og uforpligtende!

Det er ganske gratis og helt uforpligtende at modtage tilbud på en reparation.

Lad os sammen gøre op med køb og smid væk samfundet!

Få priser så det kan svare sig at få repareret.

Nem og overskuelig måde at finde reparatør på.

FAQ

FAQ

for brugere

Hvad er MakeItGoodAgain.dk?

Make It Good Again ønsker at gøre op med køb- og smid væk samfundet.

Makeitgoodagain.dk er en platform igennem hvilken, du kan opnå det billigste og mest bekvemmelige tilbud på en reparation af dit beskadigede produkt. Læs mere her:

om os

Hvordan får jeg et tilbud?

  1. Du opretter en auktion.
  2. Du lægger en beskrivelse op ad dit beskadigede produkt, vedhæfter et par billeder og vælger de parametre, som du vil have tilbud ud fra.
  3. Du venter til auktionener slut, hvorefter du modtager de tre bedste tilbud. Du kan nu vælge det tilbud, som passer dig bedst.
  4. Når tilbuddet er valgt, indtaster du dine betalingsoplysninger, hvorefter pengene reserveres på din konto.
  5. Herefter mødes du med reparatøren på det aftalte tidspunkt og sted.

Make It Good Again reserverer kun pengene på din konto, indtil reparationen er gennemført. Når reparationen er udført og godkendt af begge parter, bliver pengene trukket fra din konto. Du kan nu vælge at afgive en anmeldelse af din kundeoplevelse hos den pågældende reparatør, så fremtidige kunder kan få glæde af din oplevelse.

Læs evt. mere under Sådan gør du:

Sådan gør du

Er tilbuddene bindende?

Nej! Tilbuddene er uforpligtende og fungerer som en måde hvorpå, du kan finde ud af, om det kan svare sig at få dit produkt repareret. Tilbuddet er først bindende, når du vælger at gennemføre reparationen.

Læs mere under Handelsebetingelserne.

Handelsbetingelser

Hvad gør jeg, hvis jeg har valgt et tilbud, men ikke ønsker at benytte mig af det alligevel?

Skulle du fortryde, at du har valgt at benytte dig af et tilbud, efter pengene er blevet reserveret på din konto, skal du skrive en mail til support@makeitgoodagain.dk.

Hvad er en auktion på makeitgoodagain.dk?

En auktion på makeitgoodagain.dk er en budrunde, hvor reparatørerne kan byde på at få lov til at udføre den pågældende reparation. Du vælger selv, hvor længe en auktion skal forløbe.

I det valgte tidsrum kan reparatørerne gå ind og byde på reparationen af dit produkt. På denne måde er Make It Good Again med til at sikre dig de mest konkurrencedygtige priser.

Er det gratis?

Det er fuldstændig gratis at oprette en auktion og modtage tilbud. Du betaler først, hvis du vælger at gennemføre reparationen.

Skal jeg oprette en profil for at oprette en auktion?

Du skal oprette en profil, før du opretter en auktion. Hvis du trykker på menupunktet Opret auktion, vil du automatisk blive videreført til at skulle oprette en profil.

Du kan også oprette en profil ved at trykke her:

Opret profil

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke ved, hvad der er galt med mit ødelagte produkt?

Det er vigtigt, at du beskriver produktets skade så godt, du kan.

Inddrag så meget information som muligt herunder hvilket produkt det drejer sig om (model, årgang osv.), hvad du formoder, der er galt med det, hvad der er sket med produktet, da skaden opstod, hvordan det reagerer, når du prøver at bruge det etc.

Suppler gerne informationerne ved også at vedhæfte billeder af produktet, hvor man tydeligt kan se skaden.

Hvis informationerne ikke er tilstrækkelige, kan du blive tilbudt et fejlfindingstilbud.

Hvad er et fejlfindingstilbud?

Et fejlfindingstilbud gives, hvis en reparatør bliver nødt til at undersøge produktet fysisk for at finde ud af, hvad der præcist er galt med det.Hvis reparatørerne finder, at det er tilfældet, vil proceduren foregå på samme måde, som ved en ordinær akutionsrunde.

Når du har fået foretaget en fejlfinding af dit produkt, kan du oprette en ny auktion med en præcis beskrivelse af, hvad der er galt med produktet. På den måde kan du være sikker på at de tilbud, som du præsenteres for, er de bedste.

Hvordan betaler jeg?

Når du vælger det tilbud, som du ønsker at benytte dig af, skal du samtidig vælge den betalingsmetode, du vil gøre brug af.

Vi reserverer pengene på din konto, og når reparationen er gennemført og godkend af både dig og reparatøren, trækkes de.

Andet?

FAQ

for reparatører

Hvordan gør jeg?

Hvis du ønsker at reparere et produkt, skal du afgive et bud på auktionen. Hvis du ikke allerede har oprettet en profil, vil du blive bedt om det. Se mere her:

sådan gør du

Eller opret profil nu:

opret profil

Hvad gør jeg, hvis kunden ikke kommer til den aftalte tid?

Hvis kunden ikke kommer til den aftalte tid, skal du kontakte kunden angående en ny tid, såfremt begge parter stadig ønsker at fastholde tilbuddet.

Hvad gør jeg, hvis kunden ikke ønsker at benytte tilbuddet alligevel?

Hvorfor vælger kunden ikke mit tilbud?

Der kan være mange grunde til, at en kunde ikke vælger dit tilbud.

Kunden kan vurdere de forskellige tilbud ud fra forskellige parametre herunder den enkelte reparatørs rating og brugeranmeldelser, distancen fra kundens bopæl til reparationsstedet, hjemmeside og pris.

Hvis du ønsker hjælp til at vinde flere auktioner, kan du kontakte os på support@makeitgoodagain.dk

Hvad koster Make It Good Again’s ydelse?

Hvis du bliver tildelt reparationen, du har budt på, tager vi 15% i gebyr inkl. moms af tilbuddets pris.

Hvis du ikke bliver tildelt opgaven, er det gratis. Det er gratis at være bruger samt at afgive bud.

Læs mere under vores handelsebetingelser:

Handelsbetingelser

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke ved, hvad en reparation skal koste?

Hvis du brug for at undersøge et produkt fysisk for at kunne vurdere hvilken- eller omfanget af den skade, et produkt har, kan du vælge at give et fejlfindingstilbud. Når du giver et fejlfindingstilbud betyder det, at du diagnosticerer produktet.

Make It Good Again tager 15% i gebyr inkl. moms af prisen på fejlfindingstilbuddet, hvis kunden vælger dit tilbud.

Se mere om hvordan man giver fejlfindingstilbud her:

Sådan gør du

Hvordan får jeg min betaling?

Vi reserverer kundens penge, indtil begge parter har godkendt reparationen. Herefter sender vi pengene til din konto, minus vores gebyr på 15% inkl. moms.

Hvis kunden ikke har godkendt, eller kommet med indsigelser, sender vi automatisk pengene til din konto syv dage efter din godkendelse.

Se mere om dette under Handelsbetingelserne:

Handelsbetingelser

Andet?