FAQ for kunder

  • Koster det noget at bruge Make It Good Again?

    Som kunde hos Make It Good Again er vores service helt gratis, så du kan finde den rigtige reparatør uden ekstra omkostninger. Prisen for reparationen aftales direkte med reparatøren.

  • Hvorfor kan jeg ikke få oplyst prisen på reparationen på forhånd?

    Når det kommer til reparation af special elektronik, kan der være mange forskellige ting galt, som kræver at reparatøren åbner genstanden for at finde frem til OM den kan repareres, såvel som hvordan. Derfor vil prisen på reparationen som regel først kunne oplyses efter dette. Du kan se hvad reparatørernes diagnosticeringspris er på forhånd.

  • Kan det svare sig at reparere mit elektronik?

    Det korte svar er JA. Men vi forstår godt din bekymring. Mange genstande er i dag ikke lavet til at blive repareret, og derfor kan det være dyrt. I gennemsnit, når nogle har fået repareret ting gennem Make It Good Again, har prisen af reparationen kun været ca. 25% af samme produkt fra nyt. Det synes vi er en god besparelse. Derudover kan det uden tvivl betale sig fra et miljømæssigt synspunkt, og i nogle produkters tilfælde vil affektionsværdien også være så høj, at det altid kan svare sig.

  • Hvad hvis der ikke er nogle reparatører i nærheden af mig?

    Vi udvider hele tiden reparatørbasen, og ønsker at det skal være muligt at finde en reparatør til sit elektronik i hele landet. Indtil dette er realiseret har vi en række reparatører som tilbyder at du kan sende dine genstande med posten. Hvis du stadig ikke kan finde nogen til at hjælpe dig, er du velkommen til at række ud til os via support@makeitgoodagain.dk, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig videre.