FAQ for reparatører
- Hvad gør jeg, hvis jeg gerne vil tage en pause/skal på ferie?
Det er altid muligt for dig at sætte din profil som inaktiv. Det kan du gøre på dit overblik. Når du sætter din profil som inaktiv, vil du ikke længere dukke op i listen over reparatører, og kunden kan derfor ikke kontakte dig. Du skal selv huske at genaktivere din profil.
- Hvad koster det at være reparatør hos Make It Good Again?
Det koster ikke noget at oprette sig som reparatør hos Make It Good Again. Det koster først noget, når du får henvendelser fra kunderne. Vi tager 30 kroner per kunde-henvendelse og du bliver faktureret på månedlig basis. Når en kunde henvender sig til dig, er det en interesse-henvendelse, og altså ikke et accepteret tilbud.
- Hvordan kommer jeg i kontakt med kunderne?
Du skal ikke gøre noget for at komme i kontakt med kunderne, andet end at udfylde din profil. Når din profil er udfyldt, vil du blive vist på relevante kunde-søgninger, og derfra kan kunderne tage kontakt til dig. Du vil få en henvendelse på mail, hvoraf det vil fremgå at det er en henvendelse modtaget fra Make It Good Again. Hvis du er i tvivl om din profil er synlig, eller du ikke synes du får nok henvendelser, kan du række ud til support-teamet på support@makeitgoodagain.dk.
- Hvilke af mine oplysninger bliver vist til kunderne?
Alle oplysninger du angiver på din profil-side vil blive vist til kunderne, undtagen dit Firmanavn og efternavn(e). Du kan trykke på linket 'se profil som kunde' i bunden, for at se hvordan din profil bliver fremvist.
- Hvad hvis jeg reparerer noget andet end jeres 3 serviceområder: Hi-fi, køkkenmaskiner eller hvidevarer?
Hos Make It Good Again har vi valgt at fokusere på disse 3 serviceområder til en start, fordi vi mener at det er her kunderne har sværest ved at finde en reparatør. Dog har vi ambitioner om at udvide til flere serviceområder, og vi vil derfor meget gerne høre fra dig, hvis du kan reparere andet. Kontakt os på info@makeitgoodagain.dk og lad os snakke nærmere!